Gründerskap på like vilkår i aloe vera-foretaket Forever Living

arbeid data

I Network Marketing er det kvinnene som er drivkraften og står for bransjens framgang. 4 av 5 svenske direkteselgere er kvinner, en andel som er neste tre ganger høyere enn gjennomsnittet i Europa.


I Aloe vera-foretaket Forever Living er den store majoriteten av forhandlere kvinner, hver og en med sitt mål og sin drivkraft, for eksempel mer tid til familien, ekstra inntekt eller ønsket om å drive sin egen virksomhet. Å kunne delta på kurs og utvikle seg er også noe som tiltrekker mange, og det samme gjelder det sosiale fellesskapet. 

– Du påvirker selv din egen livssituasjon og hvordan du vil utvikle deg, hvilken arbeidstid du vil ha og hvor mye du vil jobbe hver dag. Dessverre er det fremdeles mange kvinneyrker som er veldig dårlig betalt – som samfunn har vi mye å ta tak i på det punktet. I Network Marketing opparbeider du deg den inntekten du selv ønsker, sier Ulrika Runbert, toppleder i Forever Living.


Anbefalte artikler

Om skribenten: Sykdomsportalen

Redaksjonen i Sykdomsportalen.no publiserer nyheter og informasjon fra våre informasjons- og nyhetskilder.