Calanus Helse utfordrer kreative hoder i reklamefilmkonkurranse

calanus helse

Over det ganske land bretter nå kreative sjeler opp ermene. Det er nemlig duket for årets reklamefilmkonkurranse hos Calanus Helse.


– Vi gleder oss stort til å se hvordan deltakerne velger å vise fram Calanus Oil og løser årets tema, sier Cecilie Strand, markedsmedarbeider i Calanus Helse.

Sist Calanus Helse inviterte til reklamefilmkonkurranse i 2018 var deltakelsen svært god.

– Det er utrolig gøy å se hvor mange dyktige filmprodusenter og medie- og markedsførerspirer som finnes rundt om, sier Henrik Rødsand, daglig leder i Calanus Helse, som forteller at temaet for årets reklamefilmkonkurranse er “Naturlig og kortreist omega-3”.

– Det blir spennende å se hvordan deltakerne løser dette. Vi oppfordrer også til å bruke humor som virkemiddel, legger Rødsand til. 

Reklamefilmkonkurransen er en gylden mulighet for mediefagelever og andre kreative sjeler til å vise hva de kan.

– Å produsere en reklamefilm og delta i en konkurranse er en fin erfaring å ta med seg ut i arbeidslivet, sier Cecilie Strand, som frister med fine premier til de tre beste bidragene, der førstepremien er 15.000,- og 1 års forbruk av Calanus Oil. 

Frist for innsending av bidrag: 1. mars 2020.


Anbefalte artikler

Om skribenten: Sykdomsportalen

Redaksjonen i Sykdomsportalen.no publiserer nyheter og informasjon fra våre informasjons- og nyhetskilder.