Almond Milk Body Yogurt fra The Body Shop vant internasjonal pris

The Body Shop

I mai 2018 lanserte The Body Shop et forfriskende kroppsprodukt som trekker inn i huden på sekunder. Den revolusjonerende gelékremen klatret raskt opp på bestselgerlistene, og gjorde en hektisk hverdag lettere for dem som ikke fant tid til å pleie huden på daglig basis.


Body Yogurts er beriket med en rekke ingredienser som blir brukt for deres fuktegenskaper og med Community Trade mandelmelk fra Spania. De inneholder biofermentert hyaluronsyre som kan holde på hundre ganger sin egen vekt i vann, og gi regelmessig fukt til huden gjennom dagen.

Hvert år går skjønnhetsredaktører fra hele verden sammen for å finne vinnerne av Elle International Beauty Awards. 40 skjønnhetsredaktører finner sine favoritter blant hundretalls av nye skjønnhetslanseringer, og kårer vinnende produkter i ulike kategorier.

The Body Shop er i år stolte av å presentere Almond Milk Body Yogurt som vinner i kategorien «Body moisturiser of the year».

Almond Milk Body Yogurt ble raskt et fast inventar på badehyllen, og The Body Shop er stolte av å presentere en kroppskrem for dem som ikke har tid til å vente. Det er mange som kjenner på frustrasjonen av å ikke kunne hoppe rett i jeansen etter å ha påført en fetere krem. Denne kan vi legge bort med The Body Shop’s lette Body Yogurts som trekker inn på kun 15 sekunder!

– Vi er beæret over å ha vunnet Elle International Beauty Awards 2019 i kategorien; Årets kroppskrem. Det er mange gode kroppsprodukter på markedet, men vi har ennå ikke funnet en sammenliknbar krem til vår Body Yogurt. Kroppsprodukter har alltid vært vår signatur ,og vi er stolte av å kunne tilby kundene våre et prisvinnende produkt, sier Pernille Nebell, PR & Marketing Manager, The Body Shop Norge.


Anbefalte artikler

Om skribenten: Sykdomsportalen

Redaksjonen i Sykdomsportalen.no publiserer nyheter og informasjon fra våre informasjons- og nyhetskilder.